:: TotalGames ::
Star Wars: Empire at War
 
Home PC PS2 PS3 Xbox Xbox360 I.T Stiri Căutare Galerie foto Video Demo Forum Articole Apariţii Jocuri Online Email

 Publicitate
Cofetaria Mocca

 

Info

 

Stiri

 

Galerie foto

 

Demo

 

Video

 

Descriere


Star Wars: Empire at War
Data: 16-03-2006 |
Dexi

Războiul stelelor. Fenomen care deja de decenii incoace doboara recorduri de popularitate nu numai in categoria filmelor.

Empire at War este primul RTS pe care Lucas îndrazneste sa-l lansaze dupa o perioada destul de îndelungata. Daca luam cronologic, e al doilea. Primul a fost Rebellion, un RTS de tip Ieremia, care a dat zdravan cu oistea-n gard si a calmat serios gândurile ca Star Wars merge mulat chiar pe orice.

Concret

Prima faza din drumul oricarui conducator de osti înstelate este spatiul. Jocul ofera 30 de planete ce abia asteapta sa fie cotropite. Unele deja sunt ale tale, altele vor fi alipite în curând. AI-ul se ocupa si de constructie (rafinarii, mine si cladiri speciale pentru research & design), si de amplasare, dupa ce i-ai dat binecuvântarea. Situatia se schimba în cazul cladirilor defensive, de care esti raspunzator doar tu atat cu alegerea cat si cu amplasarea.



Jocul se poate imparti în trei categorii principale și anume: economie, lupte spațiale și operațiuni de teren.


*Partea economică – putem zice ca e un fel de pregătire pentru luptele care vor urma. Fiecare planetă se poater ocupa fie pe orbită, cu flota spațială unde se construiesc navele spatiale, fie la suprafață unde vom construi clădiri clasice și în ele unități de teren.

Menținerea traseelor comerciale e foarte importantă. Putem trimite agenți pe alte planete iar aceștia vor trimite bani sau roboți R2-D2 și C-3PO, care vor obține pentru noi reparații necesare și dezvoltarea tehnologiei de care dispunem. Un astfel de sistem e cu sigurantă mai interesant decât repetarea la nesfârșit a metodei construiește – distruge.



*Luptele spațiale e una dintre cele mai interesante, zic eu (situatia reda imagina din film) . -asta nu numai datorită modului camerei cinematice. Partea ce mai interesantă a fost cand am primit ca sarcină să folosesc unitățile pe care le-am construit în partea economică pentru a distruge avioanele de vânătoare si baza spațială ai inamicilor.

Fiecare navă spațială inamică are în dotare câteva zone de atac, foarte bine însemnate, pe care ar fi bine să le ochiți și să le distrugeți cât mai repede. De exemplu energia pentru laser, hangarul motorul etc. Puncte slabe are și baza spațială, de aceea ar fi bine dacă v-ați orienta mai întâi spre distrugerea scuturilor și armelor pentru a lăsa baza fără apărare, iar voi să intrați mult mai ușor.


*Daca lupta în spatiu a dat gres si transportoarele de trupe au ajuns pe planeta, unica solutie este baricadarea în baza si lupta disperata.

Aceasta va amplasa în calea navalitorilor turete si ziduri, plus Ion Cannons (paralizeaza navele ce fac ture în jurul planetei). Interesanta ca idee este si posibilitatea ca întreaga baza sa stea sub umbrela unui shield-generator (ar putea întârzia un atac atâta timă cât are nevoie jucatorul pentru a aduce trupe din alt sector).

Partea clasică - descoperă si distruge (Search and destroy). În luptă veți avea posibilitatea de a cere asistența aviației, foarte utilă mai ales în distrugerea țintelor fixe. Chiar și un raid aerian poate să însemne o rană serioasă pentru inamic. De aici reiese că nu putem apela la ajutorul aerian in permanență, doar în limita unui timp. Limitarea de timp o luăm în mod pozitiv, altfel distracția s-ar termina cu apăsarea unui buton.



Grafica



Grafica, aceasta aspira catre 3D, cu mici poticneli pe ici pe colo prin spatiu, unde Petroglyph a dat mediul tridimensional pe o serie de planuri orizontale paralele. Per total, Empire at War arata bine, dar nu-mi da pace sentimentul ca mai mergea înca o caruta de detaliu la ce-au pus baietii acolo. Merită totuși remarcat includerea fenomenelor meteorologice (ploi, ninsori; hmmm, cineva fura cu tupeu din Total War), si asta nu doar de amorul artei. Conditiile vremii pot fi un ajutor sau un handicap serios pentru diferite tipuri de unitati.

Sunet


În sfârșit după o vreme destul de îndelungată am avut sentimentul că partea muzicală a jocului e exact așa cum ar trebui. Muzica conține bineînțeles motivul arhicunoscut, care apare în joc și dispare la fel de natural cum a apărut. Din când în când vă dați seama că aproape nici nu ați observat-o, pur și simplu era și ea acolo, face parte din ceea ce se întâmplă pe monitor. La fel de mulțumit mă declar și cu efectele de sunet din joc. O problemă minoră a apărut la mutarea unităților militare mai mari. Fiecare are sunet diferit în mișcare, așa că din când în când aveam sentimentul că cineva îmi urmărește unitățile și tot căutam să găsesc de unde vor să mă atace. Evident nu era nici un inamic, doar o unitate proprie scotea un sunet mai ciudat



Final

În final - pe scurt -Empire at War m-a surprins în mod plăcut, și am savurat până în ultima clipă jucarea lui.

Problema apare însa când cineva îsi aduce aminte de RTS( real-time ).Ce te faci când ai trei batalii în trei puncte diferite de galaxie si trebuie neaparat sa le conduci simultan? Sau când aproape ai respins atacul imperial din bază si afli că vreo cinci invazii pregatite, zile în sir au dat cu bâta-n namol pentru ca geniul tau carpatin nu era acolo sa le duca spre victorie?

   Game Score
  Detaliul Grafic: 9
 
  Sunet & Muzică: 10
 
  Gameplay: 9
 
  Prima Impresie: 10
 
  Multiplayer: 9
 
  Total: 9.4  
 
 

Mărire text +

Micsorare text -

Cum vă place Star Wars: Empire at War?
Care este părerea dumneavoastră despre acest joc?
 Rate: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
După părerea altora:
4.37
Numărul voturilor: 5399
Părerea noastră: 9.4
 

Alte stiri

 

   Comentări
   
   
 
                     

 
 
 


 Publicitate
Cofetaria Mocca
Favorit XML
  Căutare rapidă
 
Arhivă:
 
 
 Web-mail Gratuit / Login

Numele:
Parola:

 
  Forum
 
  Galerie foto


Stranglehold

 
 Video Player

Spider Man 3

 
 Parteneri

 
 Poll

Ce procesor folositi?


 
  Intel
  AMD
  IBM
  VIA / Cyrix
  SUN
 

 
 Publicitate

Jocuri pentru copii
Jocuri pentru copii
Sirius Online

 
 Stiri Online

 
 Top 10  Jocuri

» Prince of Persia: Warrior Within
» Need For Speed Most Wanted
» Prince of Persia: the two thrones
» Serious Sam 2
» Call of Duty 2
» Ice Age 2
» The Matrix: Path of Neo
» Blood Rayne 2
» Fahrenheit
» F.E.A.R

 
   Top 10 Downloads

» Need For Speed Most Wanted
» Call Of Duty 2
» The Matrix: Path of Neo
» Luxor 2
» Zoo Tycoon 2: Endangered Species Demo
» Rome: Total War - Barbarian Invasion Demo
» Asterix & Obelix XXL 2: Mission Las Vegum Demo
» Land Of The Dead: Road to Fiddler's Green Demo
» TrackMania Original Demo
» Grand Theft Auto: San Andreas
 
 Top 10 Jocuri flash

» Sonic
» Nightmare Vacation
» Bloody Rage
» Biliard
» Loveste-Fundu
» Luigis Revenge
» Sonic Boom Town
» Tazmania
» Indiana Jones
» Gold Strike

 
  Statistici

 
Copyright 2007 TOTALnet Media Group.