StarCraft 2 - vine !


Cu cea mai mare părere de rău pentru cei care sperau ca Blizzard să anunțe azi un MMO World of Lost Vikings, jocul confirmat într-un final apoteotic, după ani și ani de zvonuri cât se poate de credibile, e StarCraft II.



Cu cea mai mare părere de rău pentru cei care sperau ca Blizzard să anunțe azi un MMO World of Lost Vikings, jocul confirmat într-un final apoteotic, după ani și ani de zvonuri cât se poate de credibile, e StarCraft II. Așteptările majorității fanilor au fost împlinite cu vârf și-ndesat, anunțul propriu-zis de azi/dimineață fiind asortat cu primele seturi de screenshots, artworks, wallpapers și, da, trailere. Două chiar! Un trailer cinematic și altul cu secvențe de gameplay incluse printre diverse artwork-uri.
Grandioasa dezvăluire oficială
a fost făcută în cadrul evenimentului 2007 Blizzard Worldwide Invitational din Seul, în Coreea de Sud, în sânul celei mai aprige comunități de fani și jucători profesioniști care și-au făcut din StarCraft o carieră. Nu-i de mirare așadar că viitorul StarCraft II se dorește a fi "cel mai" joc competitiv de strategie în timp real, revenind cu un multiplayer intens prin sistemul Battle.net (într-o variantă "upgraded"), balansat cu sârguință și punând la bătaie aceleași trei rase cu care ne-am obișnuit de aproape un deceniu încoace: Protoss, Terran și Zerg.

Asta nu înseamnă că partea de single-player va fi dată uitării: nici pe departe! Va exista desigur o campanie zdravănă și pentru cei care preferă să savureze jocul offline, dar cel puțin la ora actuală viscolienii nu se grăbesc să aducă în discuție povestea din StarCraft II. Câteva indicii, totuși, s-ar putea să ochești prin trailer-ele sus-amintite... în special la finalul unuia dintre ele...

Printre noutățile dezvăluite azi pe proaspăt inauguratul site oficial StarCraft2.com sunt și câteva unități Protoss noi, iar un tratament similar de reînvigorare vor primi și celelalte două rase. Chiar și o parte dintre unitățile clasice, spun Blizzard, au deprins niște abilități noi, mecanicile de joc urmând a fi de asemenea adaptate. Cea mai evidentă schimbare, însă, o reprezintă trecerea la un engine grafic 3D, compatibil cu DirectX 10 și cu sistem fizic Havok integrat, numai bun pentru redarea unor armate imense atât ca număr de combatanți, cât și ca mărime efectivă unora dintre unități.

Nu în ultimul rând, StarCraft II va fi însoțit de puternicul editor folosit la ora actuală de Blizzard, lansarea dorindu-se a fi una simultană pe PC și Mac (nici vorbă de console momentan). Toate bune și frumoase, dar în loc să-și încheie anunțul cu o dată măcar estimativă de apariție a jocului, Blizzard ne-a lăsat cu buza-n vânt și curiozitatea nesatisfăcută, invitându-ne doar să mai așteptăm câteva luni...


Vezi articolul original: Jucaushii - StarCraft II - Hell, it's about time!



Sponsorul acestui articol : tot ce este Internet - MCOnet Romania

Stiri anterioare Alte Stiri
Nou expansion pt Age of Empires III
Extindere - Strategic Command 2
Starcraft 2 - noutăți
Pachet frumos pt. Command & Conquer 3
Nou expansion pt Heroes 5
Sparta: Ancient Wars
Company of Heroes
Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Heart of Empire: Rome
Battlestations : Midway